wtorek, 14 czerwca 2016

Informacja na koniec

Chciałabym Wam podziękować za te wspaniałe kilka miesięcy ♡ Mimo, że opowiadanie jak i rozdziały są krótkie to zajęło to około 5/6 miesięcy. Fanfiction kończymy z 6k wyświetleń na blogu i 5k na Wattpadzie co jest dobrym wynikiem.
Pamiętam, że pisałam o tym, że będzie około 30 rozdziałów i w tamtym czasie miałam dużo weny. Byłam głupia bo mogłam zapisać te wszystkie pomysły na kartce, a teraz nie mam wogóle na nic pomysłu przez co opowiadanie tak szybko się zakończyło.
Nie wygląda to tak jak miało wyglądać, stać mnie na więcej i przyznaje się, że zepsułam to FF. Następnym razem bardziej się postaram :)
Dziękuję Wam wszystkim!

Jeśli ktoś lubi moją twórczość (pff marzenia XD) to zapraszam na Wattpada, gdyż tam jak na razie publikuję swoje opowiadania.

Klikajcie w zakładkę Wattpad, a jeśli nie działa to wpiszcie na Wattpadzie mój nick: _Sweet_Chocolate_

Miłych i bezpiecznych wakacji ♥

1 komentarz

  1. Będę tesknić. A będziesz coś publikować na blogerze ? Ja jestem anty wattpad, a szkoda będzie ciebie przestać czytać... Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.