piątek, 29 kwietnia 2016

Liebster Blog Award


Nominowała mnie autorka bloga toocomplicated-bamff.blogspot.com za co bardzo dziękuję ♡

1.Dlaczego piszesz bloga? 
Pisanie fanfiction sprawia mi przyjemność. Mimo, że rozdział się nie pojawia to i tak codziennie w notatniku dopisuję sobie po kilka słów bo wręcz nie mogę wytrzymać bez pisania :D 

2.Masz rodzeństwo? 
Mam brata Dominika, który w tym roku kończy 7 lat.

3.Do której klasy chodzisz?
Chodzę do 1 gimnazjum ;) 

4.Czy masz internetowych przyjaciół?
Niestety nie mam, ale mogłabym mieć :D 

5.Jaki styl muzyki wolisz?
Słucham popu i tego co wpadnie mi w ucho. 

6.Jakie masz hobby?
Moim hobby jest pisanie i czytanie ff, a także oglądanie filmów i słuchanie muzyki.

7.Ukryty talent?
Jeszcze go nie odkryłam xD 

8.Od kiedy jesteś Bambino?
Dokładnie od 17.10.2015 

9.Czy jesteś kogoś fanką?
Oprócz BaM to Justina Biebera.

10.Czy masz zwierzęta? 
Pies - Cece (sisi) 
Królik - Baksiu 
Ryby - paletki, nie mają imion 

11.Jak poznałaś mojego bloga? Skąd się o nim dowiedziałaś?
Dzięki komentarzom :D Jak widać komentarze mogą wiele zdziałać ;D 

***

To już wszystko na dziś ;p 
Ja nominuje czytelników mojego bloga ^^

1.Masz swoich ulubionych aktorów?
2.Od kiedy piszesz opowiadania? Ile ich masz? 
3.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka? 
4.Co sądzisz o najnowszym coverze BaM?
5.Posiadasz jakieś rzeczy ze swoimi idolami?
6.Ulubione danie?
7.Do której klasy idziesz po wakacjach?
8.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
9.Oglądasz jakieś seriale?
10.Jak poznałaś mojego bloga?


Miałam taki pomysł by zrobić zakładkę Wasze Blogi, gdzie możecie się zareklamować i unikniemy spamu w komentarzach. Co Wy na to? 

Miłej majówki ♡

3 komentarze

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.